dijous, 2 d’abril del 2009

Que li peten!!!

Ie, no comprenc com se m'està resistint la merda de codi este. La funció de reordenació nova te polls raros de nou. Com ja estic prou cremat, crec que me fa falta donar-me un descas de Patman.


Per tant, es queda aparcat uns dies i aprofite per a tirar avant el Bryndiana. Com vaig dir en un post anterior, ara seràn tres jocs, i vaig a començar pel primer. He pensat que siga tipus Wizards & Warriors III respecte a estructura del joc. De totes formes, encara no ho tinc clar del tot. Si algú te alguna proposta...

El que sí tinc clar es alguns conceptes. Pantalla amb scroll amb posibilitat de anar amunt, avall, esquerra i dreta, amb llocs on es pot entrar, amb tendes, amb diferents zones a les que no es pot accedir fins no aconseguir alguna cosa, amb prou enemics pel camí, no dificils de matar pero que si estiguen donant pel cul per a no avorrir...

1 comentari:

  1. Tranquilitat i a "descansar" que hi ha vegades que s'esta tan posat en algo que la millor manera de vore alternatives o errors es deixar de pensar en el que es vol resoldre.

    ResponElimina