dissabte, 6 de març de 2010

De boles

Ale, en un ratet que tenia ara he implementat la bola.


Si vos fixeu, este xot està fet amb una resolució 4:3. Els JailGames usaven 320x200, que no es 4:3. Per tant, el resultat en pantalla estava estirat verticalment. En el Arounders no ho vaig tindre en compte, i en finestra te mostra una finestra de 320x200 o 640x400 amb zoom.

No se que fer amb este. A pantalla completa sempre es vorà estirat (amb monitors 4:3, ja vorem més avant els panoramix). En finestra estic pensant en deixar-ho estirat també, que es mes fidel al original. ¿Que opineu? (i jo perque faig preguntes si este blog el segueix una o ningúna persona...)

Per cert, no veig res al codi al respecte: la piràmide 3 no tenía res especial? La 1 esta clar que no, la 2 la bola, la 3 ¿¿???, la 4 l'aigua i la 5 les momies ràpides.

4 comentaris:

  1. A mi me mola més la idea de que en finestra siga com a pantalla completa, és a dir estirat.

    ResponElimina
  2. Estiradet perfecte. En monitors panoramics s'ha de vore amb barres negres als costats, vamos, que mantinga la relació 4:3 i ja si vols que no siguen barres negres, que tinga un wallpaper de fondo o uns dibuixets als costats.

    De la piramide tres .. algo ha de tindre segur. Estava pensant si eren més momies, pero no quadra ja que cada piramide tenia una momia mes ... pot ser que tinga dos dimonis?

    ResponElimina
  3. Per cert, de lo d'estirar. Els emus de NES, SNES, etc .. també fan el mateix, es a dir, les resolucions d'eixes consoles no eren 4:3, si no que la tele es la que estirava la imatge. Els emus et deixen jugar a la resolució original o estirant i omplint la pantalla. Ho dic per si vols deixar una hotkey (altra, jeje) per a canviar al mode estirat o original. El original el centres verticalment i amb barres dalt i baix, sempre sobre un mode estandar de resolucio (640x480) i mai un multiple de 320x200 (que fan coses loques)

    Ah, i un parxe per al Arounders amb totes estes coses de filtros i resolucions, clar :D

    ResponElimina