dijous, 4 de març del 2010

OpenGL!

Pos si. Jo no ho havia pensat, pero el JDes m'ho ha comentat i, certament, pareix la millor sol·lució. Com ja havia dit, tot es fa per soft. A eixe nivell em tindria igual SDL que qualsevol altre. Pero al fer el Flip escric, pixel a pixel, la pantalla virtual sobre una textura, i pinte un quadrat que ocupa tota la pantalla amb aquesta textura. Es molt rapid i em permet pintar els 320x200 de sempre sobre qualsevol resolució, OpenGL s'encarrega d'estirar l'imatge ràpidament.


Ací teniu un shot del que ja vaig fer ahir, pero amb lo nou de paletes i OpenGL de hui. Açò em vindrà molt be per exemple per al Mac, que no se duia be amb els 320x200 a pantalla completa.

Ara, per fi, puc començar amb el joc en sí...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada