dijous, 4 de març del 2010

Mode 13h

Ahir vaig revisar el codi, revisar la llibreria que vaig escriure i vaig començar ja a fer lo més bàsic del joc. Me temo que va a ser coser i cantar, no donarà per a molt de blog. Supose que havera sigut millor continuar amb el meu blog. Pero be, ja vorem.

El cas es que, per a fer-ho més interessant, estic ajustant la llibreria per a que emule el mode 13h que usavem. O siga: resolució de 320x200, 8 bits de color amb paletes, etc... L'unica cosa que faré diferent es que els components de color (R, G i B) de la paleta en el mode 13h van de 0 a 63. Jo ho deixaré en 0 a 255, ocupant tot el byte.

Tot ho faig per soft, usant pantalles virtuals, like antanyo. Una pantalla virtual no es mes que un bloc de memoria. Quan ja està tot montat, el "Flip" es el que pinta el resultat sobre una superficie de SDL. Per cert, que en realitat la resolució no serà 320x200x8, sino 320x200x32. Simplement perque els modes de 8 bits hui en día ja no son massa fiables. Així que el resultat final se pinta sobre 32 bits de color.

També incloure el mode 640x400 amb pixels gordos, like en el arounders. I per a pantalla completa ja vore que faig, perque recorde que el Mac no se duia be amb els 320x200. Per altra part, tampoc m'agradaría que els jocs es veren allargats en pantalles panoràmiques. Pero aixó ja vorem si faig algo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada