diumenge, 1 de març del 2009

No Fun!

Joer, vatja cap de setmana. L'he dedicat toalment a fer anar el Arounders en Mac i Linux. Be, en realitat a fer que vaja en Linux, perqué el divendres ja vaig deixar el de Mac funcionant, a falta de vore que li pica amb els midis.


La resta del temps l'he dedicada a instalar la Ubuntu en una imatge virtual. Una vegada fet, he provat diferents IDEs (fins ara sempre que havia fet algo de SDL en linux, usava el TextEdit i compilava a mà desde la consola). No si quin es mes perculer, si Kdevelop o Eclipse. Ja fa temps també vaig provar Anjuta. La veritat es que en ningún de tots he aconseguit compilar el joc, així que este matí, com ja estava hasta la p***a, ho he compilat desde la consola i a prendre pel cul. Com podeu vore en el screenshot del post anterior, funciona correctament... excepte que no s'escolten els midis (cosa que es culpa del propi Ubuntu, ja que no reconeix ninguna targeta de só, i em du a tindre que fer el que tenia que haver fet desde el principi, pujar un p**o comp del trastero i instalar la Ubuntu ahí), i que es penja al acavar un nivell. No se perquè serà aixó, pero possiblement tinga algo que vore amb la música. Fins que no ho prove millor no em preocupa massa. El cas es que inclus des de la imatge virtual es podia jugar be.

En otro orden de cosas, el Mighty Mouse de Mac, es el més bonico i per a 4 gallonades va be, pero es una p**a basura per a treballar o jugar. Gonne ara mateix al trastero a rescatar el meu good old Logitech. I el teclat, pos es molt millor del que esperava, crec que el vertader problema son les diferencies amb Windows/Linux. Ctrl+C, Ctrl+V... ara son Cmd+C, Cmd+V... i quasi te trenques els dits fent la extranya posició requerida per a aquestes combinacións. Per lo demés, si escrius molt de rato, sobre tot escritura de programació, avant, arrere, seleccionar, etc... acaves amb la mà feta pols, així que també gonne a rescatar el meu good old teclat Logitech. I canviaré totes les combinacions de teclat per a que siguen com Windows/Linux.

Si hui tinc temps, provaré mapes. Les proves són per vore si algún es ara imposible o algo així. Si tots son pasables, no es retocarán.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada