dilluns, 23 de febrer del 2009

Avançant...

Hui he estat mega-liat. No obstant, he tingut temps de refer la part de control de teclat i ratolí. A part, he fet el menú principal i la pantalla de prefase (la del shot).


Estic pensant que sí que faré la expansió del Arounders per a esta versió. Així amortitze un poc l'esforç de fer el joc, que total, com ja havieu jugat, pos segur que pasarieu d'ell. Així tindreu una excusa per jugar (espere :-P).

Demà el dia te millor pinta així que supose que li podré pegar una bona espenta al desenvolupament del joc.

Ahir estava pensant en com va naixer el Arounders. Com sempre, va ser una tonteira feta un dijous a la Jail. També recorde que, com sempre, quan estava arrivant al 90% de tindre el joc acavat, vaig perdre prou les ganes.

No obstant, en aquella época el JailDesigner va dur a la jail el seu novissim Pepe el Pintor, amb colorins i historietes i música i tal. I me vaig picar mogolló. Després de vore el Pepe li vaig fer un montó de canvis al Arounders, entre tants el afegir-li escenes pel mig dels nivells.

Des d'aleshores, sempre he sabut que la millor forma de tirar avant es picar-te amb algú o amb l'ajuda d'algú, i es eixa la raó per la qual vaig montar este blog. Espere que sortisca efecte :-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada