dimarts, 10 de febrer del 2009

hacking la vida loca

He començat pels gràfics. Recordava que el format era una variant del GIF. Efectivamente, despres de mirar els arxius amb un editor hexadecimal un rato, i revisant el format GIF he averiguat que vaig separar les paletes i la informació gràfica. Es mes, cada color està guardat com a una tripleta de 0 a 63, en compte de 0 a 255. Ja no ho recorde, igual en aquella època era lo normal...

Per a montar cada arxiu de nou he tingut que anar provant paletes en cada un, per a lo qual m'he creat un xicotet programa en .NET anomenat GIF Remounter, perque fer-ho a mà es un fer la mà (valga la redundancia). El cas es que ja estàn recuperats tots els gràfics.


Respecte a la mùsica, per lo vist me vaig calfar el cap prou menys, ja que son midis amb la capçalera canviada i au.

Desprès, els passwords estàn encriptats. I no recordava quina encriptació vaig usar. Així que el primer que he fet es buscar coincidencies amb els passwords que sí recorde ('DELPHIMOLA'), pero no ha sigut molt fructifer. Així que al final m'he dedicat a provar posibles encriptacions que en aquella època coneguera i tinguera ganes de implementar, i ha sigut relativament rapid trobarla.

Amb tot açò queden els nivells. Ja he estudiat el arxiu on estàn els nivells i he averiguat prou coses, pero hi ha parts que encara no se per a que valen. Ja anirè informant...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada