dimecres, 11 de febrer del 2009

Level Up

Ja tinc el format dels nivells pràcticament desxifrat, i amb això ja he recuperat tots els recursos que vaig perdre. Hi ha un parell de camps que no se per a que valen, però no se m'ocorre res que falte per saber-se. Tampoc m'extranyaria que al final no els usara per a res.



Per a poder toquetejar els nivells he creat el AroundED, un editor de nivells bàsic que em permet canviar els nivells. Així, arreglarè algún nivell dels que se me colaren super fàcils.

Ara ja toca implementar el joc en SDL. Vaig a usar un esquelet de joc SDL que vaig escriure no fa molt. Potser es un poc sobrecarregat per a un jailgame (o potser no), però m'agrada i al cap i a la fi totes les noves plataformes de jocs tiren cap ahí, ja que els jocs cada vegada son mes gordos. Ja anirè contant...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada