dilluns, 9 de febrer del 2009

Introitus

Be, al final m'he decidit per escriure un blog de les cosetes que vaig fent.

Per a començar, anunciar que vaig a pasar el Arounders original a SDL, fent-lo multiplataforma de pas. Es pot jugar desde el Dosbox, pero tampoc va massa fi. Ademés, mai vaig arribar a releasar una versió 1.0 y la versió actual tenia molts street-polls, alguns notables i altres no tant. Així que res, vaig a fer-lo tal cual es, pero corregint el que no esta be i afegint el que falta, pero sense canviar-lo apenes.



El primer problema que tinc es que he perdut el codi font, així que el tindré que fer a base de recordar qué vaig fer, i jugant al Arounders desde el Dosbox. Encara pitjor, també he perdut els originals de tot: gràfics, música, nivells... inclus els passwords entre nivell i nivell, que estaven encriptats per algún arxiu. Tenia pensat preguntar a Joup si encara te el seu 'walkthrough' del Arounders, on al menys tenia un shot de tots els nivells i el password. Pero be, primer vaig a vore si puc averiguarme la vida "yo mismo" (com diria Usufondo).

Així que el primer treball va a ser fer enginyeria inversa de tots eixos arxius per a traure els gràfics, la música, els nivells i els passwords. Ja aniré contant...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada