dissabte, 14 de febrer del 2009

Brand New TV

Este cap de setmana poc faré del Arounders. M'he comprat una nova tele, una Samsung de 32", HD Ready i TDT. Es un model similar (al menys en estètica) al que va dur el Designer a l'última party. Molt xula i molt barata, per a reemplaçar al, mes que gorila, King Kong que tenía en el saló (deu pesar vora 70 Kg). I ja ficats, estic deixant boniquet el Pitufo (el barebone que tinc en el saló com a Media Center), que ara dona goig.


De totes formes, el joc per ara estava desenvolupant-lo sobre Windows. Este matí l'he passat al Mac i l'he compilat sense problemes. Nomes he trobat que els fades (ara després parlaré d'ells, que ahir se me va oblidar) son mes lentos. Supose que el meu Mac mini es menys potent que la màquina Windows sobre la que estava treballant. Realment el problema es que havía ficat molt de 'delay' durant el fade per a que es vera, sinò era tan rapid que ni es veia. He de llevar delays i controlar-ho a base de fps, així anirà igual de rapid en qualsevol comp.

No he pogut provarlo en Linux, ja que el meu old portatil m'està donant problemes per a instalar Ubuntu (al principi/meitat de la instalació, o inclus amb la funció de jugar amb el SO desde el CD sense instalar-lo) es queda penjat i la llum de 'mayusculas' del teclat propi del portatil es queda parpadejant. He de dir que el teclat propi del portatil està desconectat internament, ja que es va estropear i aleatoriament se pulsaven les tecles. Igual es per culpa d'això. Si tinc temps tornaré a conectar el teclat encara que siga per a la instalació, ja que a este portatil ja li vaig endoscar una Gentoo fa temps. A una mala, pujaré un dels comps que tinc en el trastero, pero que perea... i que desordre...

Be, lo dels fades. Era altre dels problemes a solventar. En l'antic Arounders, els fades es feien símplement fent decreixer totes les entrades de la paleta. Rapid i simple. Ara no tinc paleta, així que el que he fet es pintar una superficie negra damunt de tot i anar canviant-li la transparencia. Es un mètode molt lento per a fer-se per software, pero a tan poca resolució cola. Quan passe a OpenGL, que berena transparencies like si foren bollicaos, deixarà de ser un problema.

1 comentari:

  1. Enhorabona per la nova TV. Ara si que li trauras el suc tant al pitufo com a la xbox360 :)

    ResponElimina