Ale, els arounders ja saben Parar, Cavar i Perforar. Crec que son les accions mes simples, i probablement tambe van ser les primeres que implementaria en el seu moment, o potser Escalar estaria tambe entre les primeres. Si tinc temps hui intentaré implementar Escalar. Demà vore les accions de Escalera i pasarela, que son un poc especials (decreix el número de la acció conforme més escalons es fiquen, en compte de 1 per acció) i després ja vindrà Corda, que es la més especial de totes.
Vaig a comentar els canvis que per ara he fet o tinc planejat fer al joc original:
Logos i credits
- Es reemplaçarà el logo de 'JailDoctor Games' per uno de 'JailGames', que mola més.
- També es canviaràn els credits del final, ja vorem que fique.
Marcador
- El botó de la acció actual es vora pulsat i el de la acció prevista parpadejant.
Accions
- Les accions nomes es podrán fer si el arounder està caminant, a excepció de Caminar i Suicidi.
- Si el arounder està fent altra cosa, la acció quedarà en estat 'prevista'.
- Si es pulsa el botó de la dreta, es cancela la acció actual i es torna a caminar. Si hi ha alguna acció prevista inmediata, s'executa. Si no es inmediata es manté a la espera.
- La acció Suicidi Colectiu no te trellat i no la vaig a implementar. Ja vorem que faig amb el botó del marcador.
Uns comentaris.
ResponElimina- Crec que el suicidi col·lectiu es gastava per a reiniciar de manera rapida la fase
- Si pose una accio prevista, després es pot cancel·lar?
Jo només volia comentarte, si tenies en ment el montar-ho tot de forma que es puga controlar en pantalla tactil, sense ratolí. Supose que si, ja que desparaeix el dibuixar la rata i nomes es procesar els clics i au.
ResponEliminaQuan el penjes en la App Store em passes un promo code d'eixos, eh? :D
JailGamer:
ResponElimina- Mmmm, quan puga ho prove.
- Es veritat, no ho he dit en el post. Per a cancelar una acció prevista sense fotre la actual es torna a pulsar el botó parpadejant.
JailDesigner:
Clar clar... ;-D